Kuracie prsia s kari a stopkovým zelerom

množstvo bielkovín a výnimočná kombinácia kari a stopkového zeleru


Na prípravu budeme potrebovať 1stopkový zeler, 1kg kuracích pŕs, 2 kelímky cottage syr, cca 1,5 dcl mlieka, strúčik cesnaku, olivový olej, soľ a kari.

Postup je jednoduchý: kuracie prsia si očistíme a nakrájame na kúsky. Pretlačíme strúčik cesnaku, osolíme a na olivovovom oleji opekáme do chrumkava

Zeler umyjeme a nakrájame na malé kúsky.

Cottage rozmizujeme a pridáme mlieko, aby sme získali stredne hustú krémovú konzistenciu. Môžme použiť akýkoľvek cottage

Postupne pridáme k mäsu pripravený cottage, nakrájaný zeler a lyžicu kari. Ľahko premiešame, aby sa chute spojili a odstavíme. 

Môžme servírovať napríklad s batátovými rezancami :) 

Prajem Vám dobrú chuť

Inšpirujte sa aj ďalšími zdravými receptami na mojej FB stránke: https://www.facebook.com/Cesta-ku-kráse-558344567574364/

 

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Výživa a prevencia 2019

Pozývame Vás na medzinárodnú konferenciu venovanú výžive a prevencii, ktorú spoluorganizujeme so Slovenskou asociáciou pre výživu a prevenciu. 

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Diskusia k článku