Lahodný hrášok

Obed pre celú rodinu


Na prípravu budeme potrebovať: 450 g zeleného hrášku, 3 stredne veľké cibule, sojovú smotanu, syr, vajíčka, 1 lyžičku sladkej mletej papriky, 2 polievkové lyžice olivového oleja, soľ a vhodnú cestovinu. Pre športovca je kvalitná cestovina výborným zdrojom energia pre svaly, ale s mierou :) a pri redukcií tuku je vhodná konjaková cestovina.

Postup:

Cibuľku nakrájame, osolíme a osmahneme na olivovom oleji do sklovita, poprášime sladkou paprikou a pridáme hrášok. Zalejeme pol litrom vody a dusíme 20 minút do mäkka. Zalejeme sójovou smotanov, dochutíme lyžičkou erytritolu ( cukru ), ak treba dosolíme. Varíme ešte 5 minút, aby sa chute prepojili.

Do hotovej omáčky môžme podľa potreby pridať vhodný syr a servírovť s vajíčkom na tvrdo. Na ozdobenie som použila kvet pažítky, ktorý je mimochodom jedlý a chutný ;)

 

Dobrú chuť!

https://www.facebook.com/Cesta-ku-kráse-558344567574364/?ref=settings

 

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je darčekový poukaz dobrý darček pod stromček?

Najkrajšia vec na vzdelaní je tá, že nám ho nikto nemôže vziať, nemusíme si ho poistiť a zdokonaľovaním získa na cene!

Čím ma šokoval Mulligan koncept?

Povedal, že tento kurz by sme mali začať organizovať, pretože je skvelý. Tak sme sa pustili do práce...

Ako použiť strečing správne, aby nezabil vaše výsledky?

Strečing vo fyziotréningu – dokážete využiť jeho potenciál?

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Diskusia k článku