Lahodný hrášok

Obed pre celú rodinu


Na prípravu budeme potrebovať: 450 g zeleného hrášku, 3 stredne veľké cibule, sojovú smotanu, syr, vajíčka, 1 lyžičku sladkej mletej papriky, 2 polievkové lyžice olivového oleja, soľ a vhodnú cestovinu. Pre športovca je kvalitná cestovina výborným zdrojom energia pre svaly, ale s mierou :) a pri redukcií tuku je vhodná konjaková cestovina.

Postup:

Cibuľku nakrájame, osolíme a osmahneme na olivovom oleji do sklovita, poprášime sladkou paprikou a pridáme hrášok. Zalejeme pol litrom vody a dusíme 20 minút do mäkka. Zalejeme sójovou smotanov, dochutíme lyžičkou erytritolu ( cukru ), ak treba dosolíme. Varíme ešte 5 minút, aby sa chute prepojili.

Do hotovej omáčky môžme podľa potreby pridať vhodný syr a servírovť s vajíčkom na tvrdo. Na ozdobenie som použila kvet pažítky, ktorý je mimochodom jedlý a chutný ;)

 

Dobrú chuť!

https://www.facebook.com/Cesta-ku-kráse-558344567574364/?ref=settings

 

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Výživa a prevencia 2019

Pozývame Vás na medzinárodnú konferenciu venovanú výžive a prevencii, ktorú spoluorganizujeme so Slovenskou asociáciou pre výživu a prevenciu. 

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Diskusia k článku