Ovocný chia pohár

Osviežujúci ovocný chia pohár s gréckym jogurtom a physalisom.


Suroviny

Biely grécky jogurt

Mango

Maliny

Chia semienka

Brezový cukor

Physalis

Postup

Na spodok pohára nalejte biely grécky jogurt. Posypte vrstvou chia semienok. Ošúpte čerstvé mango, nakrájajte na kúsky a rozmixujte. Nalejte na vrstvu chia a posypte ďalšími semienkami. V nádobe rozmixujte grécky jogurt a maliny s pridaním brezového cukru (xylitol) a vylejte na vrch pohára. Poháre dajte na noc do chladničky. Pred podávaním ozdobte zvyšnými malinami a physalisom.

Ovocný chia pohár

Želáme dobrú chuť!

Ďalšie chutné inšpirácie nájdete na našej oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete chudnúť alebo naberať svalovú hmotu s individualizovaným jedálničkom šitým na mieru, kliknite na Špecializované individualizované stravovacie plány. Vy si vyberiete čo chcete jesť, my Vám povieme koľko si môžete naložiť a aké ďalšie zdravé úpravy si môžete nachystať.

Zdroje k článku

  1. https://www.facebook.com/ReceptyZdravoaFit/

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Výživa a prevencia 2019

Pozývame Vás na medzinárodnú konferenciu venovanú výžive a prevencii, ktorú spoluorganizujeme so Slovenskou asociáciou pre výživu a prevenciu. 

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Diskusia k článku