Quinoa s kuracími kúskami a mangom

Pripravte si ľahký a nutrične bohatý obed podľa jedálnička od Recepty Zdravo a Fit.


Suroviny:
Quinoa
Pšeno
Kuracie prsia
Med
Soľ
Sójová omáčka 
Kokosové mlieko
Sušené hrozienka
Červená paprika
Mango
Čerstvý špenát
Červená paprika

Quinoa s kuracími kúskami a mangom

 

Postup: zmiešajte quinou a pšeno 1/2 hrnčeka a 1/2 hrnčeka. V sitku obarte 3 krát vriacou vodou. Na 1 hrnček zmesy pridajte 1,5 hrnčeka vody, pridajte soľ a uvarte do mäkka.
Kuracie prsia nakrájajte na kocky pridajte med a sójovú omáčku. Opražte na panvici, podlejte kokosovým mliekom, posoľte, pridajte nakrájanú papriku, hrozienka a poduste. Zmes zmiešajte s kuracími prsiami, ozdobte mangom a čerstvými špenátovými lístkami.
Dobrú chuť!

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete získať postavu po akej túžite, objednajte si z našej ponuky jedálničkov. Vy si vyberiete čo chcete jesť, my Vám povieme koľko si môžete naložiť a aké ďalšie zdravé úpravy si môžete prichystať.

Viacej nových receptov a inšpirácií nájdete na našom instagrame zdravoafit.sk a oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

Zdroje k článku

  1. https://www.facebook.com/ReceptyZdravoaFit/
  2. https://www.instagram.com/zdravoafit.sk/

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Neutrálna stabilita a pohyb mimo nej

Čo je neutrálna stabilita a prečo sa netreba báť ísť pri pohybe i mimo ňu?

Diskusia k článku