Raňajkové menu s avokádom

Pripravte svojej polovičke toto jednoduché raňajkové menu plné zeleniny a potešíte nielen jej chuťové bunky, ale aj oči.


Avokádo patrí do skupiny elitných superpotravín. Prečo je dobré pre naše zdravie si prečíajte v článku Avokádo - super potravina?.

Postup:

Na spodok taniera rozložte niekoľko plátkov tvrdého syra a položte na neho polovicu avokáda, ktoré ste zbavili kôstky. Do jamky po kôstke naskladajte plátok šunky a ozdobte pokrájanými cherry paradajkami.

Očistite uhorku a škrabkou ju nakrájajte na podlhovasté pásiky. Tie stočte a vytvorte z nich slimáky. Ak nedržia, prepichnite ich špáratkom.

Na tanier ešte pridajte chrumkavý toast na ktorý môžete pridať trojuholník obľúbeného syra. Odporúčame kozí syr alebo balkánsky.

Podľa chuti ešte môžete pridať niekoľko olív alebo listový šalát pokvapkaný citrónom.

Želáme dobrú chuť!

 

Ďalšie chutné inšpirácie môžete nájsť na oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete chudnúť alebo naberať svalovú hmotu s individualizovaným jedálničkom šitým na mieru, kliknite na Špecializované individualizované stravovacie plány. Vy si vyberiete čo chcete jesť, my Vám povieme koľko si môžete naložiť a aké zdravšie úpravy si môžete pripraviť.

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Neutrálna stabilita a pohyb mimo nej

Čo je neutrálna stabilita a prečo sa netreba báť ísť pri pohybe i mimo ňu?

Ako sa zrodila nová terapeutická vazelína

Prečo som sa rozhodol si vytvoriť vlastnú vazelínu? V čom bude iná, aké bude jej využitie a s kým spolupracujem na produkte?

Zranenia hamstringov

Článok o zraneniach hamstringov, O liečbe tohto zranenia ale aj o samotnej prevencii.

Grilované broskyne s čokoládovým krémom

Grilované broskyne s čokoládovým krémom, ako fit dezert bez cukru!

Diskusia k článku