Ryžové rezance s arašidovou omáčkou

Ryžové rezance s kuracím mäsom a arašidovo - kokosovou omáčkou.



Suroviny:

Kuracie prsia

Ryžové rezance

Kokosové mlieko (husté s dužinou)

Arašidové maslo

Sójová omáčka

Cuketa, mrkva

Mlieko

Cesnak, soľ, korenie, bazalka, chilly, med, limetka

Postup:

Ryžové rezance zalejte vlažnou vodou a nechajte odstáť 30 minút.

Kuracie prsia nakrájajte na drobné kocky a opražte na panvici. Pridajte soľ, korenie, lyžičku medu a zmiešajte. Zalejte plechovkou kokosového mlieka, 2 lyžicami sójovej omáčky, pridajte arašidové maslo, chilly, šťavu z polovice limetky a varte do zhustnutia. Omáčku je možné zriediť mliekom.

Na suchej panvici si orestujte cuketu a pásiky mrkvy (vyrobte ich škrabkou na zeleninu).

Ryžové rezance uvarte podľa návodu. Zmiešajte s omáčkou a orestovanou zeleninou.

Dobrú chuť!

Ryžové rezance s arašidovou omáčkou

 

Viacej nových receptov a inšpirácií nájdete na našom instagrame zdravoafit.sk a oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete získať postavu po akej túžite, objednajte si z našej ponuky jedálničkov. Vy si vyberiete čo chcete jesť, my Vám povieme koľko si môžete naložiť a aké ďalšie zdravé úpravy si môžete prichystať.

Zdroje k článku

  1. https://www.facebook.com/ReceptyZdravoaFit/
  2. https://www.instagram.com/zdravoafit.sk/

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je darčekový poukaz dobrý darček pod stromček?

Najkrajšia vec na vzdelaní je tá, že nám ho nikto nemôže vziať, nemusíme si ho poistiť a zdokonaľovaním získa na cene!

Čím ma šokoval Mulligan koncept?

Povedal, že tento kurz by sme mali začať organizovať, pretože je skvelý. Tak sme sa pustili do práce...

Ako použiť strečing správne, aby nezabil vaše výsledky?

Strečing vo fyziotréningu – dokážete využiť jeho potenciál?

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Diskusia k článku