Šalát pre poriadneho chlapa

Šalát nemusí byť iba jedlo pre cicky - micky, ale dokáže byť plnohodnotnou súčasťou stravovania.



Šalát nemusí byť iba príloha k hlavnému jedlu alebo otravná súčasť rysovacieho jedálnička. Dobrý šalát zasýti, ulahodí oku aj chuťovým pohárikom a je hotový za pár minút.

Ingrediencie:

Kuracie prsia

Kučeravý alebo iný zelený šalát

Uhorka

Cherry paradajky

Olivy

Citrón

Balkánsky syr

Olej

Koreniny

Soľ

 

Postup:

Na panvicu si nastriekajte trochu slnečnicového oleja a opražte na ňom okorenené kuracie kúsky.

Pokiaľ sa opekajú, natrhajte si do misy listový šalát, ktorý pokvapkáte citrónovou šťavou. Pridajte na polovice pokrájané cherry paradajky, aby pustili šťavu, olivy, na kocky nakrájaný balkánsky syr, posoľte, pridajte čierne korenie a na záver hotové kuracie kúsky. Šalát ešte môžete pokvapkať olivovým alebo tekvicovým olejom.

Šalát obsahuje množstvo vitamínov, poriadnu porciu bielkovín pre budovanie svalovej hmoty a ak pridáte  niekoľko kúskov chleba opečeného v hriankovači, dodáte telu aj potrebné sacharidy.

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Výživa a prevencia 2019

Pozývame Vás na medzinárodnú konferenciu venovanú výžive a prevencii, ktorú spoluorganizujeme so Slovenskou asociáciou pre výživu a prevenciu. 

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Diskusia k článku