Sladké mrkvovo - orechové guličky obaľované v kokose

Doprajte si šťavnaté mrkvové guličky s orechami, ktoré potešia všetky maškrtné jazýčky. Navyše obsahujú množstvo vitamínov a minerálnych látok.


Tento recept nie je len veľmi jednoduchý a chutný, ale skutočne plný vitamínov a mimerálnych látok. Mrkva obsahuje vitamíny A, B, C, D, E, H a K, draslík, horčík, zinok, železo, sodík, fosfor, vlákninu, vápnik, kremík, síru a betakarotén. Orechy sú bohaté na vitamíny B1, B2, B3, B6, E, fosfor, draslík, horčík, železo, selén, meď a mangán. Ďalej obsahujú aj veľa zinku, dokonca viac ako ryby alebo mäso. Navyše obsahujú aj zdraviu prospešné nenasýtené mastné kyseliny.
 

Ingrediencie:

Mrkva

Pomaranč

Orechy

Arašidové maslo

Strúhaný kokos

Javorový sirup/ agáve sirup

Brusnice/ hrozienka

Škorica

 

Postup:

Mrkvu si dôkladne umyte, očistite, nastrúhajte na jemno a pokvapkajte čerstvo vytlačenou pomarančovou šťavou.

Posypte mletou škoricou.

Pridajte nasekané orechy. Veľmi rád používam rôzne zmesy z kešu, vlašských, para, píniových, makadamových a iných orechov.

Celú zmes dôkladne rozmiešajte v mixéri aj s javorovým alebo agáve sirupom, brusnicami/ hrozienkami a arašidovým maslom.

Keď sa vám zmes dobre spojí, môžete tvarovať mäkké guličky, ktoré obalíte v strúhanom kokose.

Na tanieri ozdobte plátkami pomaranča, brusnicami a lístkami mäty. Dobrú chuť!

 

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je darčekový poukaz dobrý darček pod stromček?

Najkrajšia vec na vzdelaní je tá, že nám ho nikto nemôže vziať, nemusíme si ho poistiť a zdokonaľovaním získa na cene!

Čím ma šokoval Mulligan koncept?

Povedal, že tento kurz by sme mali začať organizovať, pretože je skvelý. Tak sme sa pustili do práce...

Ako použiť strečing správne, aby nezabil vaše výsledky?

Strečing vo fyziotréningu – dokážete využiť jeho potenciál?

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Diskusia k článku