Šťavnatý steak s grilovanou zeleninou (Medium rare)

Kedy ste si dali naposledy na obed poriadny steak? My si ho radi pripravujeme doma s grilovanou zeleninou a pečenými zemiakmi.


Suroviny:
Hovädzia sviečková 
Zemiaky
Maslová tekvica
Cukrový hrášok
Rukola
Rozmarín 
Ľanové semiačka
Sol
Korenie 

Šťavnatý steak s grilovanou zeleninou (Medium rare)

 

Postup: 
Nakrájajte si tekvicu, zemiaky a dajte ich piecť spolu s cukrovým hráškom na plech. Nezabudnite pridať trocha oleja, rozmarín, soľ a korenie. Pecte cca 40 min, sem tam premiesajte.

Medzitým osmažte mäso v celku na suchej panvici a prudkom ohni (aby sa stiahlo a zachovalo si svoju šťavnatosť) zo všetkých strán. Potom ho vložte do skleneného pekáča a pečte na miernom ohni ešte cca 10-15 min. Hotové mäso nakrájajte na plátky.

Do taniera nasypte rukolu, pridajte pečenú tekvicu, zemiaky, hrášok a nakrájané mäso. Posypte ľanovými semiačkami.
Dobrú chuť!

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete získať postavu po akej túžite, objednajte si z našej ponuky jedálničkov. Vy si vyberiete čo chcete jesť, my Vám povieme koľko si môžete naložiť a aké ďalšie zdravé úpravy si môžete prichystať.

Viacej nových receptov a inšpirácií nájdete na našom instagrame zdravoafit.sk a oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

Zdroje k článku

  1. https://www.facebook.com/ReceptyZdravoaFit/
  2. https://www.instagram.com/zdravoafit.sk/

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je darčekový poukaz dobrý darček pod stromček?

Najkrajšia vec na vzdelaní je tá, že nám ho nikto nemôže vziať, nemusíme si ho poistiť a zdokonaľovaním získa na cene!

Čím ma šokoval Mulligan koncept?

Povedal, že tento kurz by sme mali začať organizovať, pretože je skvelý. Tak sme sa pustili do práce...

Ako použiť strečing správne, aby nezabil vaše výsledky?

Strečing vo fyziotréningu – dokážete využiť jeho potenciál?

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Diskusia k článku